Det härliga fortsätter

29 Apr

Hej allihopa,

Kommit hem från Eskilstuna och en trevlig fest och övernattning på hotell. Lägger upp lite bilder senare. Då jag kom hem var det sol ute så jag gjorde rent mina solstolar, tog på mig bikinin, smörjde in mig med solkräm och la mig på balkongen med en bok och nagellack. Varmt och skönt var det. Men solen varade inte så länge, sen kom molnen. Men här är en några bilder från balkongen:

20120429-155917.jpg

20120429-155925.jpg

Och så här kommer mina naglar att se ut ikväll och imorn:

20120429-160250.jpg

20120429-160301.jpg

Nagellacket kommer från E.L.F och färgen heter Mango Madness. Solig och fin färg, så nu måste det vara fint väder imorn så kan ta på mig lite sommarkläder!

Just nu ligger jag i sängen, tänkte kliva upp efter att SCI New York episoden är klar, ta på mig löparkläder och springa en runda. Sen ska jag belöna mig med lite sushi från sushi-stället nere i centrum.

Ha det gött! 🙂

Kommentera

