Sol och värme mitt i veckan

2 Maj

Åhh vad underbart det är att kliva upp och känna hur solen ligger på fönstrerna och värmer skönt. Sen snabbar man sig och kler på sig och springer till t-banan i bara en tunn vårjacka och ingen halsduk eller vantar 🙂 Då känns livet underbart, även om jag endast sov 5-6 timmar inatt för att jag inte kunde somna igår kväll!

Jag skrev ju att jag skulle skriva om min Glossybox igår, men det blev inget av. Så innan dagen är slut idag ska jag göra ett detaljerat inlägg på alla de fina produkterna.

Nu är det snart dax för lunch, sen några timmar jobb efter det och sen är det spinning på Friskis i Farsta kl. 1730 med en av de bästa spinninginstruktörerna jag har haft (förutom min kompis Lena då som jag hade mitt allra första spinningpass med för många år sen)!

Jag önskar er en underbar dag!

Kommentera

