Vilken energi

2 Maj

Då har jag precis ätit klart min fantastiskt goda middag som blev fiskpinnar, kokt potatis och kokta grönsaker.

20120502-192420.jpg

Så viktigt att äta en stor middag efter ett träningspass. Viktigt att få i sig rikligt med energi och vitaminer och vätska.

Sprang 4,71 km idag och tiden blev ganska OK faktiskt. Så här så dagens träningsoutfit ut:

Linnet är från H&M och är väl ett år gammalt, byxorna är från märket SOC från Statium och Nike löparskorna är de nya jag nyss köpte på Stadium. Så gimla skön outfit att springa i idag när vädret var så skönt. Blir ju rätt varmt när man springer och då tycker jag det är skönt att inta ha så mycket på sig.

Hur går det med er träning? Nu är det ju så oerhört skönt att träna utomhus: springa, cykla eller powerwalka. Vad gillar ni att träna? Och har ni mer energi nu än på vintern?

Nu sitter jag och kollar på tv-serier i soffan med en hårinpackning…brukar alltid ha den i i flera timmar istället för de 3-5 minuter som står på paketen. Håret blir så mjukt och skönt och fint 🙂

 

Kommentera

