Dagens färg :)

3 Maj

Det är härlig torsdag och en dag närmare helgen. Idag, efter jobbet, ska jag hälsa på 2 småtjejer som älskar att måla naglarna . Så när jag sitter barnvakt brukar jag ta med mig lite olika nagellack och måla deras naglar. Så det tänkte jag göra idag med. Men då måste ju jag också ha färg på mina naglar, så idag blev det lila för att matcha mitt lila linne som jag har på mig.

20120503-120907.jpg

20120503-120914.jpg

20120503-120920.jpg

Har bara använt detta lacket en gång tidigare, så tänkte det var på tiden att använda det igen. Sen är ju faktiskt lila min favoritfärg 🙂

Ha en underbar torsdag och lämna gärna en liten kommentar. Blir alltid så glad när jag har ett meddelande eller två i mina inlägg 🙂

2 svar to “Dagens färg :)”

  1. Sara 3 maj, 2012 den 18:09 #

    Vilken härlig färg – den klär dig verkligen!

    • martasvardag 4 maj, 2012 den 08:05 #

      Åhh, tack så mycket! Roligt att du gillar den! Och tack för kommentaren och besöket 🙂
      Ha en toppen fredag!

Kommentera

