Mmm fruktsallad

6 Maj

Då har jag legat i sängen hela dagen. Klev upp runt 18 för att ta mig till affären för att handla lite middag och frukt. Sen bar det hem, gjorde en snabb fisksoppa till middag och sen lägga sig igen. Nu har jag precis lagat en fruktsallad som jag ska få i mig för att få rikligt med vitaminer så jag blir frisk snart. Märker nu att det var dumt av mig att springa igår (säkert därför jag inte orkade springa hela rundan för förkylningen var på gång redan).

Har ni gjort något spännande i helgen? Eller har ni bara slappat?

Ha en toppen söndagskväll

20120506-195944.jpg

Kommentera

