Söndag och helg…

6 Maj

…och jag ligger i sängen med ont i halsen och täppt näsa 😦 Måste ta mig till affären och köpa apelsiner så jag får i mig C-vitamin så då kanske det går över snabbare. Men så typisk att vara sjuk på helgen. Har lagat en härlig fruktsallad med äpple och banan för det var den frukten jag hade hemma. Men all frukt är ju bra frukt 🙂 Så nu blir det ligga i sängen under täcket med tv-serier och förhoppningsvis somna sen också så jag blir frisk snabbare!

Hoppas ni får en alldeles underbar söndag i solen!

Kommentera

