Utslagen

7 Maj

Då ligger jag i sängen helt utslagen idag. Precis kollat om jag har feber och det har jag 😦 Jag hade ju hoppats på att jag skulle må bättre idag än igår. Men som vanligt är det dag 2 som är värst när jag är sjuk. Räknar inte med att det blir flera inlägg idag för jag mår verkligen inte bra, men man vet aldrig. Jag har ju en tendens att bli lätt uttråkad så det kan ju hända att jag inte klarar att ligga i sängen utan att göra nåt en hel dag.

Tur jag gick på affären igår, för idag skulle jag inte ha kunnat gå dit. För även om jag inte är hungrig så måste jag få i mig mat tydligen. Så får väl tvinga i mig några varma mackor för det låter mest frestande just nu. Sen är det raka vägen ner i sängen och försöka sova sig frisk!

Jag hoppas ni får en bättre dag och har ni några tips på hur man blir frisk snabbare så kom gärna med de!

Kommentera

