Uttråkad

7 Maj

Klarade mig inte så länge utan att bli uttråkad. Hatar att vara sjuk och vara här ensam. En sak är att ha besök när man är sjuk för då får den andra personen en till att tänka på andra saker, men ligger jag här själv tycker jag bara synd om mig själv och så blir jag så uttråkad att inte ens titta på tv-serier är roligt. Så medan jag gjorde varma mackor i ugnen målade jag mina naglar så jag känner mig lite snyggare iallafall.

20120507-133750.jpg

20120507-133755.jpg

20120507-133800.jpg

20120507-133806.jpg

Aldrig använt detta nagellacket, men jag gillar det. Köpt i Tyskland och kostar inte mer än typ 10-20 kr. Har flera lack från samma märke (Essence) som jag inte har använt heller.

Ska försöka somna nu så jag kanske blir friskare snabbare…har hört att man ska sova mycket när man är sjuk. Så uttråkad som jag är borde det inte vara något problem att somna.

Fortsätt njuta det fina vädret som jag ser är genom fönstret…riktigt trist att ligga i ett mörkt rum och vara sjuk nu kan jag säga!

6 svar to “Uttråkad”

  1. Fabelaktig 7 maj, 2012 den 20:27 #

    Åh stakker deg, er du syk?

    Nydelig farge på neglene da, ingenting er som litt glam i hverdagen 🙂

    Fabelaktig ukestart til deg, håper du får en finfin uke. Jeg skal bare en kjapp tur til København, så denne uken er rolig for min del *deilig*

    Fabelaktige klemmer&smil

    • martasvardag 7 maj, 2012 den 20:38 #

      Ja, det er vel denne forkjölelsen som alle får nå når väret ikke helt kan bestemme seg om det skal väre vinter eller vår:( Men jeg håper det går over fort!
      Deilig med Köbenhavn da, det er en flott by!
      Ha en fabelaktig tur!
      Klem

  2. Lena 8 maj, 2012 den 07:04 #

    Krya på dig vännen, hoppas du mår bättre idag.
    Fy va trist att ligga hemma och vara sjuk nu och du måste ju bara bli frisk tills på fredag 🙂
    Kram

    • martasvardag 8 maj, 2012 den 07:24 #

      Tack så mycket. Ingen feber idag, men halsen gör så ont som aldrig förut.Klarar knappt att svälja. Och jag gurglar halsen varje dag. Men förhoppningsvis är jag bra tills imorn, min sista dag på jobbet!
      Kram kram

  3. Jenny 8 maj, 2012 den 08:10 #

    Krya på dig Marta! Stor kram!

    • martasvardag 8 maj, 2012 den 08:19 #

      Tack vännen. Det måste verkligen bli sista dagen med kurering för imorn är min sista dag hos er och då måste jag vara där!
      Kramar

Kommentera

