Svaret var enkelt….

9 Maj

Jag har fått halsfluss…morse när halsen absolut inte var bättre ringde jag läkaren och fick en tid 1440 och då konstanterade han det jag trodde: att jag har fått halsfluss. Jag måste säga jag blev himla glad för det betyder att jag får pencilin och det betyder igen att mitt ont i halsen kommer att försvinna snabbt 🙂

Imorse träffade jag upp Måddan, Jossan, Tessan, Loffsan och Anu för lite lyxig frukost på Scandic Sergel. Åhhh vad mycket gott det fanns. Men jag klarade inte helt njuta detta på grund av så himla ont i halsen. Allt jag svalde gjorde ju ont och smaksmessigt kände jag inte så mycket. Men det var trevligt att äta frukost med alla tjejerna och ha lite morgonmys innan jobbet. Det var ju min allra sista dag på jobbet också. Har längtat tll denna dag rätt länge för att det har varit så lugnt och för att jag gillar att ha något att göra hela tiden när jag är på jobbet. Men av vad jag har hört så finns det gott om saker att göra på nya jobbet, så det ska bli skönt med några dagar ledigt fram till den 21 maj då nya jobbet börjar.

Dagen idag gick jättefort, fika på ena av mina jobb, sen fika på andra stället, sen läkarbesök, sen 1 timme på apoteket för att få medicinen (JA, det var sådan kö där), och sen hem och slappa. Och imorn får ni en ny och jätterolig uppdatering. Då har jag något riktigt kul att berätta 🙂

Vill bara säga att jag är himla tacksam för era kommentarer och självklart krya på mig-önskningarna så fortsätt kommentera, roligt att få feedback på det man skriver om!

 

Nu ska jag hoppa i duschen, så vi hörs imorn. Förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera medan jag har varit sjuk, men jag har verkligen inte orkar göra nånting. Men nu framöver kan jag tänka mig det kommer en del uppdateringar!

Kram kram

 

 

Kommentera

