Det regnar :(

10 Maj

Det började självklart regna så har suttit på syrrans jobb nu med min laptop och kollat tv-serier, rensat lite bilder och lyssnat på musik. Tråkigt att gå runt själv i regnet…när man har på sig tygskor också.

Kanske har det slutat regna när syrran slutar så jag kan fota lite på vägen till och från tåget när vi åker hem till syrran och hennes kille. Dock har vi med oss min extra tunga resväska. Jag lär mig aldrig att packa lätt asså. Men jag är ju en tjej och har med mig flera par skor (5 par denna gången) och många handväskor (5 stycken denna gången) och sen förbereder jag mig alltid på all form för väder. Är det kyligare tar jag skinnjackan, är det lite varmare blir det den nya vårjackan från Lindex, festkläder om vi går ut, komfortabla kläder om vi ska promenera mycket osv. Och självklart följde bikinin med denna gången också för de har ju en trädgård och är det varmt och fint väder då tar jag på mig den och får lite färg medan de jobbar i början på nästa vecka. Ska ju vara här helt till den 16, så många många dagar kvar 🙂

Lägger bara upp några bilder från stan tidigare idag:

Den nya fina toppen som jag löpte på Wearhouse på Selfridges

20120510-183502.jpgInne på Selfridges Department Store

20120510-183510.jpg

Bilder från min lilla tur på Carnaby Street

20120510-183520.jpg

Och här missade vi tåget hem med 2 sekunder, så vi tog en drink på en minipub på Charing Cross station

De fyra första är från streetwear avdelningen på varuhuset Selfridges. Var bara där en snabbis för jag skulle köpa en topp som var slut på en annan affär jag var på. Men jag vill definitivt tillbaks för det är ett hertigs varuhus och absolut inte som något av de andra (Debenhamns, House of Fraser etc).

Har ni några tips på nåt jag inte borde missa här? Har vart här mycket i och med att syrran bor här, men man vet ju aldrig…kan omöjligt ha sätt och upplevt allt! 🙂

Kommentera

