Dropp dropp dropp

15 Maj

Ligger och lyssnar på regnet utanför. Kul att få riktigt regn sista dagen i London…NOT. Men jag åker in till city ändå. Ska träffa en kompis från Australien för en kaffe, sen en annan kompis från Norge (båda bor här) för en till kaffe. Sen MÅSTE jag in på den STORA Topshopen på Oxford Street.

Men igår var jag också i city och träffade upp Siri (en norsk kompis som bor här numera). Vi hade bokat in en dejt på Design museet för att kolla på en skoutställning (Christian Louboutin). Så himla mycket fina skor…men shit vad alla var höga. Skulle nästan önska jag var 1,55 lång liksom 🙂 Fick tyvärr inte ta några kort, men utanför var det lite skor så här fölet några bilder:

20120515-085113.jpg

20120515-085148.jpg

20120515-085154.jpg

Efteråt tog vi en lunch och pratade om allt mellan himmel och jord.

Efteråt gick en liten sväng på några affärer och sen åkte jag in till Oxford Street för jag skulle köpa ett par skor på Aldo. Som tur var så hade de min storlek i den skon jag skulle ha 🙂 Självklart blev det en sväng in på alla andra affärer också, sen till syrrans jobb och sen åkte jag hem och gjorde middag så den se klar bär syrran och hennes kille kom hem. Sen kollade vi lite film och sen var det läggdags.

Nu ska jag strax kliva upp och göra mig i ordning för dagen idag. Tråkigt med regn, men inget att göra åt!

Vad har ni för planer idag? Och hur är vädret där ni är?

Ha en toppen dag!

Kommentera

