Gratulerer med dagen

17 Maj

Idag er det 17 mai og det skal feires hjemme hos meg.

Kom hjem fra London igår og brukte hele kvelden på å rydde og handle mat og bake osv osv. Helt utslitt la jeg meg i sengen og sovna med en gang. Har hatt en helt fantastisk liten ferie i London og det var så gøy å overraske Nina 🙂

Men idag skal vi feire nasjonaldagen…blant annet ved å skrive på norsk 🙂 Ligger fortsatt i senga, men skal snart stå opp og ordne med frokost til alle jentene som kommer kl. 11. Skal nemlig ha champagne frokost 🙂 Må rekke å male neglene røde og ta på meg fine kjolen min og dekke på bordet før de kommer om mindre enn 2 timer. Legger opp de siste bildene fra London senere idag og dagens 17 mai outfit også!

Hvordan skal dere feire denne dagen?

GRATULERER MED DAGEN

Kommentera

