London shopping

20 Maj

Här kommer det bilder på allt jag shoppade i London. Jättenöjd med allt och längtar till att börja använda det 🙂

Klänningen köpte jag på en affär i Covent Garden. Så himla fin och jag hade den på mig på 17 maj.

Denna klänningen köpte jag på Camden Market. Denna klänningen är ännu snyggare än den förra tycker jag 🙂

Denna köpte jag på Camden Market. Har ställt dit salt, peppar och oljor så jag har allt samlat på en plats.

Min vintage skinnclutch. Köpt i Covent Garden på Rokit. Så himla nöjd med den!

Har visat bild med denna på tidigare. Köpt på WearHouse på Selfridges på Oxford Street. Samma fågel på baksidan.

Mina undebara snygga ballerinas från Aldo som jag älskar och jag får inga skavsår av de 🙂

Och till slut mina nya Barry M nagellack i en ljus blå frärg och en ljus aprikos färg. Så fina på.

2 svar to “London shopping”

  1. Lena 21 maj, 2012 den 08:30 #

    Åh vad mycket fint du hittat vännen! Är det idag du börjar på nya jobbet?

    KRAM

    • martasvardag 21 maj, 2012 den 08:45 #

      Japp, idag börjar nya jobbet och mitt ”nya” liv!! Har verkligen sett framemot detta nu i lång tid!
      Hoppas du får en toppen dag!
      Kramar

Kommentera

