Njuter de sista timmarna….

20 Maj

….av helgen. Solen skiner, vädret är toppen, det är varmt och skönt ute och jag har precis kommit hem från en 1 timmes powerwalk. Blev 7,2 km idag, så det är skönt. Innan det sov jag nästan 3 timmar på soffan efter att mamsen och papsen åkte hem. La mig ut på balkongen till att börja med i bikini ioch solkräm med en bra bok, men efter 1 timme eller så kom det svaga moln och då blev det för kallt att ligga i bikini. Så jag la mig på soffan och kollade en tv-serie och somnade. Hur skönt som helst, men ni kan ju gissa hur bra det kommer att gå att somna ikväll 😦

Nu tänkte jag ta en dusch och bädda sängen och lägga mig och vila och sen somna om det går. Men innan det lägger jag snabbt upp bilderna på det jag köpte i London. Lite av sakerna har ni redan sätt på 17 maj.

Kram på er och ha en toppen söndags kväll

Ett svar to “Njuter de sista timmarna….”

  1. Myke minutter 20 maj, 2012 den 21:08 #

    Wow, så flink du er! Inspirerende 🙂 Jeg har selv tenkt på å begynne med power walks. Ha en super søndagskveld 🙂 Klemmer

Kommentera

