Mitt ”nya” liv!

21 Maj

Idag börjar jag ett ”nytt” liv. Jag börjar nämligen mitt nya jobb 🙂 Har längtat i flera månader, men det vet ni redan om ni har följt min blogg. Kommer självklart sakna mina gamla kollegor, men jobbmässigt behövde jag tänka på mig själv. Tänkte jag samtidigt skulle börja ett nytt liv gällande träning, må bättre, äta bättre och träffa bättre killar. Nu ska jag släppa allt gammalt och bara tänka framåt!

20120521-094009.jpg
Såhär ser dagens outfit!

Önskar er alla en underbar solig dag!

Kramar

Ett svar to “Mitt ”nya” liv!”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 21 maj, 2012 den 20:29 #

    Hei hei 🙂

    Høres ut som en herlig plan 🙂 Godt med en helt ”ny start” 🙂 Kos deg med sommer og sol og mange flotte dager 🙂

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg 🙂

    Klem Lisa:)

Kommentera

