Vilken skön dag

21 Maj

Att vakna till sol och veta att man ska till ett nytt jobb är underbart. Dagen gick snabbt och det var massa nya intryck, nya namn, nytt system osv att lära sig. Men jag är inte klar än…kommer nog att ta ett tag innan jag har lärt mig allt 🙂 Men det var kul att börja jobba igen på riktigt!

Då jag kom hem gjorde jag några mackor och kollade en tv-serie och sen bar det ut på en powerwalk. Så himla skönt väder och idag gick det snabbare än igår även så det blev lite längre: 7,7 km på 1 timme. Jag hade mycket mer energi igen, men tyckte det räckte med 1 timmes powerwalk.

Nu ligger jag redan i sängen och kollar på NCIS Los Angeles, och sen blir det sova. Imorn ska jag på kurs hela dagen och efteråt ska jag på Josefinas på Djurgården. Undrar vad jag ska ha på mig?!? 😉

God natt

Kommentera

