En dag

22 Maj

Har ju bestämt mig för att börja ett nytt liv nu med mitt nya jobb osv och det innebär ju att jag vill/måste glömma allt gammalt skit (andra killar jag har ryckt om som inte tycker om mig osv). Och då måste jag träffa nån ny för nu börjar jag tröttna på att vara singel. Vet att sommaren är på väg och att man ska va singel om man kan, men jag hatar att vara singel. Jag vill ha en pojkvän!!

Här kommer några bilder på mina fina liljor som jag fick av Katarina på 17maj…de blommar äntligen 🙂

20120522-225211.jpg

20120522-225223.jpg

Och såhär såg dagens outfit ut, …fast med skor 🙂

20120522-225551.jpg

Nu är jag trött efter allt vin och alla intryck, så nu tänkte jag sova 🙂

God natt alla mina fina bloggläsare

Ett svar to “En dag”

  1. Nina Mosand 23 maj, 2012 den 00:57 #

    OOhh spennende!!! Hold meg oppdatert!!! Hmm…veldig heldig at du kom paa besok til oss i London ser det ut til 🙂

Kommentera

