Härlig uteservering

24 Maj

Ännu en dag har gått! Nu har jag kommit ännu mer in i jobbet och även fått iväg en offert 🙂 Tog lite tid för man jobbar ju olika på olika ställen, men nästa gång blir snabbare 🙂 Men jag gillar mitt jobb!

Efter jobbet träffade jag Maud och ett par andra på Gården (Norra Bantorget) och tog ett glas vin o sen en öl 🙂 nu är det sommar!

20120524-201234.jpg

20120524-201240.jpg

Nu ska jag hem och slappa lite och sen sova. Får bli en powerwalk imorn kväll istället!

Hur njuter ni det fina sommarvädret?

Kram

2 svar to “Härlig uteservering”

  1. Marianne 24 maj, 2012 den 21:27 #

    Å, så gøy at du har blogg! Det visste jo ikke jeg, så her har jeg masse lesestoff i vente ser jeg 🙂
    Stas med ny jobb og spennende dater også; håper det går strålende med begge deler 🙂

    • martasvardag 25 maj, 2012 den 16:57 #

      Så koselig at du stakk innom en liten tur 🙂
      Med jobben går det veldig bra, datene vet jeg ikke…vi får se sånn etter sommern når folk har behov av å ikke väre singel mer 😉

      Det er bare å titte innom hvis du vil, jeg titter forbi din blogg av og til og ser om det har hendt noe 🙂

      Klem fra meg

Kommentera

