Fredag, sol och underbart

25 Maj

Då är första jobbveckan på nya jobbet över och jag känner bara positiva saker gällande min nya arbetsplats och alla arbetsuppgifter. Känns faktiskt jättekul och det är skönt att bara bli slängd ut i allt på en gång för det är så jag lär mig 🙂

Dagens outfit såg så här ut:

20120525-170925.jpg

Kilklack sandaler från H&M, utsvängda jeans från River Island, topp från Berschka, kavaj från Vero Moda, väska från H&M.

Kavajen försvann snabbt för det är ju så varmt idag. Klädde mig lite snyggt för jag tänkte att om det dyker upp en AW så vill jag va redo…men ingen som kan dag 😦

Så jag får åka hem och städa, tvätta och ta mig en powerwalk helt enkelt!!

Vad har ni för helgplaner?

Kram på er

Kommentera

