Lite träning en fredags kväll….

25 Maj

….är alltid bra 🙂 När jag kom hem la jag mig i soffan och åt en chokladkaka sen höll jag på att somna. Men då drog jag mig själv upp, tog på mig träningskläder och gick ut för en powerwalk. Det blev faktiskt hela 8,12 km och jag powerwalkade/joggade i 58 minuter. Jätteskönt var det. Var på så gott humör och var så positiv och det sitter kvar 🙂 Blir det sådant väder imorn ska jag försöka göra likadant imorn bitti, för jag mår sååå mycket bättre efter en sådan tur asså. Vilken skillnad. Och jag som ville ta en AW…vilken tur det inte blev något för nu fick jag tränat lite istället. Om jag fortsätter powerwalka 3 gånger i veckan och gå på skivstång 1-2 gånger i veckan kommer jag ju att bli riktigt riktigt fit ju 🙂 Hihi….

Men nu ska jag sätta mig i soffan och äta några varma mackor ifrån ugnen, läsa era fina bloggar och kolla på serien Revenge. Och hoppas på att vädret är lika bra imorn som idag så jag kan powerwalka och sola och bara ha det bra!

Ha en trevlig fredags kväll mina kära bloggläsare 🙂

Kram

Kommentera

