Toppenväder

26 Maj

Jag älskar dagar som denna…inga stora planer på dagen, man bara tar dagen som den kommer. Hade ju frukost på balkongen, sen försvann solen lite så jag la mig på soffan och kollade en episod med Revenge, sen såg det lite molnigt ut, så jag tog på mig träningskläderna och gick ut på en powerwalk. Blev 10 km idag och jag joggade även idag med lite. Solen kom ju fram, så det var varmt och skönt. Väl hemma la jag mig på balkongen och där ligger jag fortfarande och solar. Här kommer min vy:

20120526-155153.jpg

20120526-155158.jpg

20120526-155204.jpg

Så varmt och skönt och underbart!

Får ligga lite till innan jag måste börja städa och göra i ordning inför Eurovision kvällen. Måste hinna med affären och handla lite snacks och middag också!
Ska ni se Eurovision ikväll?

Ha en fortsatt toppen lördag!

Kommentera

