Den bästa dagen

27 Maj

Idag måste vara den varmaste och bästa dagen sen typ förra sommaren!

Ligger på balkongen i solen och det är sååå varmt och det fläktar inget alls. Man önskar faktiskt att det skulle fläkta lite så man blev lite avkyld 🙂

Igår kväll var en jättetrevlig kväll hemma hos mig. Katarina, Heléne, Måddan och hennes kille var här och vi var helt med i Eurovision. Inte många bra låtar, men den bästa vann: Loreen…för Sverige! Besviken på att Norge inte kom längre upp…de kom sist av alla 😦 men vi hade en trevlig och rolig kväll!

Kollade ni på Eurovision? Vad tyckte ni?

Nu ska jag fortsätta grilla mig på balkongen 😉 och sen ikväll tänkte jag bege mig ut på en powerwalk igen. Har faktiskt börja tycka om att powerwalka…jätteskönt är det faktiskt!

Hoppas ni får en härlig söndag i solen!

P. S. Inte ett moln på himlen idag 🙂

20120527-133845.jpg

20120527-133850.jpg

Kommentera

