Träningen fortsätter

27 Maj

Nu ligger jag utslagen i sängen redan…helt slut efter dagens solande och sen powerwalken/joggingturen. Efter att ha solat i många många timmar idag (smörde in mig med solkräm 1 gång i timmen), så bestämde jag mig för att efter middagen så skulle jag ta en powerwalk. Det blev 9,95 km på 1 timme och nästan 9 minuter. Det går bättre och bättre för varje gång. Idag när jag joggade så gick benen av sig själv, när jag tänkte att nu får vi lugna oss och powerwalka lite, så ville inte benen stanna 🙂 Men jag märkte av det när jag kom tillbaks. Helt slut var jag. Var ju rätt varmt idag också, så inte så konstigt!

Ny tänkte jag njuta av resten av söndagen i sängen med några tv-serier och sen somna gott.

Ni andra får ha en fortfarande underbar mors dag. Jag har inte firat för mors dag i Norge är alltid i mitten på februari.
Hoppas ni alla har haft det underbart idag!

Kommentera

