Annan dag Pingst

28 Maj

Och jag är ledig för jag jobbar som norsk resesäljare mot norska kunder….och i Norge är det helgdag idag 🙂 Skönt att få en långhelg. Känns faktiskt som min helg var rätt lång också för en gång skuld.

Sitter och äter frukost nu för sen ska jag bege mig mot stan och träffa upp fina Lena och bara vara. Skönt att inte ha så stora planer, bara äta lunch där, en fika där och bara vandra runt och prata om allt mellan himmel och jord. Har ju faktiskt tänkt att cykla in också.

Tyvärr så blåser det lite mer idag än vad det har gjort i helgen och det är bara 17 grader idag (bara 17 grader…är ju rätt bra det också liksom), men jag kör sommarstilen ändå med sommarkläning. Här kommer en bild på dagens outfit!

20120528-105040.jpg

Får ta med mig en kofta ifall det skulle bli riktigt kallt eller så…man vet ju aldrig 🙂

Hoppas ni får en underbart trevlig dag allihopa och jag hoppas jag hör från er 😉

 

Ett svar to “Annan dag Pingst”

  1. Fabelaktig 28 maj, 2012 den 17:13 #

    Love the outfit!
    Også er det deilig med fri!

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com
    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.
    Stor og god klem
    Maia

Kommentera

