Mitt i veckan

30 Maj

Då är nästan onsdagen över också och imorgon är det torsdag och bara 2 dagar kvar av jobbveckan. TIden går rätt snabbt på nya jobbet vilket jag tycker om. Jag har saker att göra och jag gillar det. Kollegorna är trevliga och hjälpsamma vilket alltid är viktgt!

Jag harbörjat cykla till och från jobbet vilket är rätt skönt…speciellt för plånboken för då behöver jag inte köpa något åkkort 🙂 Blir det mer pengar till min New York res senare i sommar 🙂

Efter jobbet idag skulle jag och två av mina kollegor till ett resebyrå/flygbolags event på Mosebacke på Söder. Jag träffade även upp mina tidigare kollegor från alla andra jobb jag har haft. Men det är så inom resebranchen….man träffas på dessa event och minglar, äter och dricker och sen brukar det också vara utlottning på nån resa. Idag handlade det om Berlin, så kan tänka mig att priset blev en resa dit. Men shit vad det var kallt, Mosebacke är ju utomhus med vy utöver hela Stockholm, men idag var det inte direkt väder för det, så efter 2 timmar cyklade jag hem, kall och frusen. Fick som tur var i mig värmen på vägen hem när jag cyklade uppför alla uppförsbacker 🙂

Väl hemma blev jagmött av en Glossybox i brevlådan. Åhhh vad glad jag blev. Gör et eget inlägg om detta antingen senare idag eller imorgon om jag inte hinner idag. Är rätt trött nu och måste packa träningsväskan för imorn efter jobbet tänkte jag gå på skivstång på Friskis på Kungsholmen, sen cykla allt jag bara kan hem. Hoppas bara det inte regnar imorgon när jag cyklar. Kom faktiskt på nu att jag har en rätt lång lista med saker jag ska göra imorgon efter träningen, men jag ska hina med Glossybxen också 🙂

Hoppas ni alla har haft en underbar onsdag, så hörs vi igen imorgon!

Kramar

Kommentera

