Tänkte jag skulle vara med i en tävling….

30 Maj

…. på theresebfoto sin blogg.Där kan man vinna ett fantastiskt fint fårskinn som ser så underbart härligt och mjukt och skönt ut!

Fristen går dock ut idag, så snabba på om ni vill vara med 🙂 Jag hoppas hoppas att jag har turen med mig denna gången 🙂

Ciao!!

Ett svar to “Tänkte jag skulle vara med i en tävling….”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 30 maj, 2012 den 21:54 #

    Åå..det var et fint skinn 🙂 Lykke til 🙂 Jeg har et skinn som snart må byttes ut , så burde kanskje titte innom den siden jeg også 🙂

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, vennen 🙂 Alltid så koselig å høre fra deg 🙂

    Ha en fin kveld og kos deg 🙂
    Klem og kos Lisa:)

Kommentera

