Veckan går mot slutet

31 Maj

Och det är redan torsdag kväll. Har suttit i flera timmar och fixat och donat med mitt inlägg om mitt kamera, för varje gång jag skulle lägga upp det, så var det något som gick snett oc så försvann allt, bilderna ville inte visas osv osv.

Jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt. Cyklade snabbt till jobbet (eller snabbare än vanligt), sen hade jag jobb att göra, sätta ihop offerter till kunder, ha ett litet möte, äta lunch, jobba vidare, och sen efter jobbet cyklade jag till Friskis på Kungsholmen och hade ett stenhårt skivstångspass med Otto. Har aldrig blivit så slut i hela mitt liv efter ett skivstångspass, och svetten bara forsade. Men det kändes riktigt riktigt bra. Efteråt cyklade jag hem, så det blev 3 träningspass på en dag kan man säga. Så stolt över mig själv!! 🙂 Får se om vädret tillåter mig att cykla imorgon med bara. Älskar att cykla faktiskt. Så skönt att komma cyklande från Gullmarsplan över bron mot Skanstull, solen skiner, himlen är klarblå och Hammarby Sjöstad ligger på höger sida och glänser i solen. Då blir jag glad och lycklig inom mig!! Men imorn är jag rädd för att det kommer att regna.

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig. Kroppen börjar märka av att den har tränt så mycket idag, så bäst att lägga sig och låta kroppen få vila över natten.

Vi hörs imorgon mina fina bloggläsare!

Kramar

Ett svar to “Veckan går mot slutet”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 1 juni, 2012 den 21:02 #

    Hei søte deg 🙂

    Så flink du er! Kjempesprek 🙂 Da får man så god samvittighet etterpå 🙂

    Her sitter jeg å spiser litt potetgull 😉 Burde kanskje ta meg en sykkeltur selv i morgen 😉

    Her har vi hatt opphold i hele dag, men en veldig kald vind. Så da regnet slår inn får man bare nyte sofaen, en film og noe godt å kose seg med ja – helt enig 🙂

    Ha en fin helg, vennen, og kos deg 🙂

Kommentera

