Glossybox maj

1 Jun

Glömde ju tyvärr att berätta om min Glossybox som jag fick i onsdags. Men tänkte ta mig lite tid nu och berätta lite.

Blusher: 100% ren naturlig mineralrouge med hög pigmentering med lång livslängd som inte täpper igen porerna så att huden andas. Kostar 119;-/4 gram

Mschic Pure Lip Liner: Mschic er en finsk serie mineralsmink med bra kvalitet och underbara färger. Läppennorna har hög pigmentnivå och är lagom mjuka med vegetabiliska vaxer och oljor. Kostar 139;-/1,1 gram

L’Occitane Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream: Berikad med sheasmör och vitamin E som återfuktar och skyddar. Har en lätt konsistens som inte kladdar och som lämnar en lätt doft av körsbärsblom. Kostar 165;-/75 ml

Victor & Rolf Flowerbomb Lait Corps + doftprov: En explotion av blommor! Med ett överflöd av sensuella blommor har doften tagit världens kbinnor med storm. Innehåller doftnoter av rosor, jasmin, citrus och bergamott. Kostar 715;-/50 ml (parfym) och 495;-/200 ml (body lotion).

Har redan provat lip lineren och jag gillade den. Färgen var fuksia och den är riktigt snygg tycker jag. Resten har jag inte testat, men det blir väl att prova i helgen…ommer nog fortsätta med det tråkiga regnet så jag förbereder mig på en innehelg med kanske lite spa, testa Glossyboxen, kolla massa filmer, dricka massa te, äta lite godis, och bara slappa och njuta av att det är helg!

Vad fick ni för roligt i era Glossyboxar?!?

Hoppas ni har haft en toppen fredag och att helgen blir ännu bättre!

Nu tänkte jag kolla lite tv-serier innan jag somnar och sover till långt på dag imorn 🙂

Kommentera

