Lördagen drar mot sin slut…

2 Jun

…och jag ligger redan i sängen sen några timmar tillbaks. Helt slut efter dagens storstädning, men det var skönt med ansiktsmask, hårinpaackning samt fotbad. Kände mig nästan som en ny människa efteråt. Dock lite trött i kroppen. Har legat i sängen i några timmar och läst olika trevliga bloggar och blivit inspirerat till ett bättre, gladare liv (även om jag har haft det toppen med nytt jobb, underbara vänner och allt så, så har jag ändå haft något att tänka och fundera på som kanske inte hela tiden har gjort mig glad…eller det har absolut inte gjort mig glad, därför är det skönt att se hur andra har det och att även om livet kan vara tufft ibland, så kan det bara bli bättre).

Älskar att läsa livsstilsbloggar och interiörbloggar, sminkbloggar och modebloggar. Alla som bloggar om livsstil och interiör lägger upp så härliga sköna bilder med underbara färger och inredningar så man bara får lust att köpa in nya saker till hemmet hela tiden. Men jag ska faktiskt si mig helt klar med min lägenhet! En dag det är sol tänkte jag ta lite bilder på min lägenhet och lägga upp här på bloggen. Är så nöjd med min lägenhet nu, skulle inte vilja göra om alls. Men visst vill man lägga till och ta bort lite då och då när man får öga på något snyggt som man har sett på någon blogg eller så 🙂 Problemet med mode och sminkbloggar är ju att jag som lider av sjukdomen shopoholic kan bli rätt så fattig när jag läser dessa. Men jag har faktistk varit riktigt duktig och inte shoppat något alls sen jag var i London (kom hem den 16 maj). Sparar ju till min New York resa vet ni 🙂

Jag hoppas ni har haft en underbar lördag mina fina och att morgondagen blir ännu bättre 🙂

God natt på er alla

Ett svar to “Lördagen drar mot sin slut…”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 2 juni, 2012 den 23:40 #

    Hei søte deg 🙂

    Så flink du er som har hatt stor-opprydding 🙂 Da er det godt å ta tidlig kveld, og bare kose seg md mange herlige blogger 🙂

    Så flink du er som ikke har shoppet siden 16. mai – det er lenge det 🙂 Og så herlig med New York 🙂 Var der for mange år siden og det er verdens herligste by 🙂

    Tusen takk for så koselig hilsen fra deg 🙂 Ble veldig koselig med lyst gulv 🙂 Gleder meg til det blir helt ferdig i morgen 🙂

    Ha en fin søndag 🙂 Klem og kos Lisa:)

Kommentera

