Helgen går mot slutet

3 Jun

Jaha, då var helgen snart slut. Igår storstädade jag hela hemmet, och idag storstädade jag i alla mina papper, räkningar, kvitton osv osv. Dethar ju verkligen varit väder för de dock, men ändå lite tråkigt att bara göra sånna saker. Men men, nästa helg får det hända något roligt tycker jag 🙂

Förresten, billarmet från imorse höll på till runt 10, då somnade jag om och vaknade 1215. Jättetrött var jag då, men jag behövde ju få nånting ur dagen. Min kära kompis Katarina ringde och vi pratade en timme, mina räkningar och papper fick plats i min pärm och sen gjorde jag mig i ordning för ett träningspass. Cyklade till Friskis i Ringen och tränade stenhårt på ett skivstångspass. På vägen hem cyklandes mötte jag på regnet, men det gjorde ju inget för jag skulle ju hem rakt in i duschen. Känner mig superfräsch, tränad, tonad och sprek just nu…konstigt nog efter så lite sömn inatt. Gjorde en god middag och nu ska jag läga middagen i två matlådor, så har jag lunch i 2 dagar framöver 🙂

Nu tänkte jag kolla lite tv-serier og sen lägga mig och förhoppningsvis somna tidigt så jag är pigg inför en ny vecka imorn!

Vad har ni hittat på för roligt i helgen? Hur har vädret varit?

Kramar

Ett svar to “Helgen går mot slutet”

  1. honmednaglarna 3 juni, 2012 den 21:05 #

    Tack! Somrigt var vad jag siktade på 😉 ^^

Kommentera

