Vill passa på…..

3 Jun

…och tacka min ”kära” granne som har en bil ståande ute vart larmet har gått. Det gick 0525 imorse och det går fortfarande. Kan väl omöjligt bara vara jag som vaknade till detta imorse?!?!?!! Är väl bara att gå ner och stänga av så man inte stör grannerna och sig själv!!?!?!

Ett helt fantastiskt sätt att vakna på på en söndag morgon tycker jag…. NOT! Och det går ju liksom inte att somna om då det tjuter hela hela tiden. Förhoppningsvis så upptäcker han/hon att det är dens bil och stänger av snart….hoppas jag. Så med andra ord märker ni också att mitt tack är rätt så sarkastiskt!!?!?! 🙂

Det ända som är bra är att det inte regnar nu. Det står i väderprognosen att det ska börja regna sen, men än så länge är det uppehåll…vilket är skönt 🙂

Hoppas ni får en underbar söndag!

Ett svar to “Vill passa på…..”

  1. Fabelaktig 3 juni, 2012 den 10:29 #

    Usj! Så kjipt….

    Jeg har kjøpt de toalettmappene på Länna møbler.

    Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

    Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
    klemklem

Kommentera

