Vilken härlig måndag

4 Jun

Vaknade på riktigt bra humör, måste ha varit min shoppingdröm jag hade inatt 🙂 Cyklade till jobbet som ni börjar bli en vana, och hade en bra dag på jobbet!

Efter jobbet blev det ett nytt cykelpass hem och shit va slut jag var när jag kom hem. En snabbdusch och sen denna goda middag.

20120604-191421.jpg

Och såhär ser min efterrätt ut:

20120604-191500.jpg

Nu tänkte jag faktiskt bara slappa, läsa lite bloggar, och kolla lite tv-serier sen blir det sova. Igår somna jag rätt sent för jag fick inte sova, så idag måste jag försöka sova mer. Man blir ju så mycket mer utvilad och piggare om man har sovit nog med timmar!

Ha en toppen kväll allihopa!

2 svar to “Vilken härlig måndag”

  1. Fabelaktig 4 juni, 2012 den 19:43 #

    Det høres ut som en deilig dag 🙂

    klem

  2. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 4 juni, 2012 den 19:51 #

    Hei vennen 🙂

    Så flink du er 🙂 Høres ut som en helt topp dag 🙂 Middagen din så helt herlig ut – nå ble jeg inspirert 🙂 Og kunne gjerne tenkt meg desserten din også 😉

    Tusen takk for så utrolig koselig hilsen hos meg, vennen 🙂 Det varmer å høre så gode ord 🙂 Blir såå glad 🙂 Vikelig koselig å høre 🙂 Så snill du er 🙂

    Ha en fin kveld, og sov godt i natt 🙂
    Klemmer og koser i massevis til deg 🙂

Kommentera

