Grattis Sverige!

6 Jun

Idag är Sveriges nationaldag…dock firas sen inte speciellt…inte som 17 maj i Norge. Folk tycker väl mest det är skönt att vara ledig. Men jag fick jobba idag. Cyklade till jobbet idag som vanligt, men det underbara var att jag var nästen helt själv på vägen. Jätteskönt!

På jobbet var det lugnt, och vi hade även tid med en morotskakafika på eftermiddagen 🙂

Hem cyklade jag snabbare än snabbast och sen var det dags för en 54 minuters powerwalk. Blev 7,66 km varav jag joggade lugnt hälften. Benen ville inte sluta jogga idag 🙂 Avslutade mitt härliga träningspass med denna låten i lurarna: http://www.youtube.com/watch?v=k6799FKZtOk
Blir så himla pigg och glad av den låten! Väl hemma hade jag massa energi kvar, så en runda med dammsugaren blev det också 🙂

Efter en skön dusch var det dags för min sunda goda middag

20120606-205047.jpg

Så sjukt gott, men tyvärr så blir jag hungrig igen efter 1-2 timmar 😦

Nu blir det som vanligt tv-serier och slappa innan jag somnar gott (hoppas jag på)!!

Hur har er dag varit?

Kramar

2 svar to “Grattis Sverige!”

  1. Lena 7 juni, 2012 den 08:07 #

    Men all din träning så behöver du allt en massa bullar, spar några till dig 😉 Njut av dagen.

    KRAM

  2. Fabelaktig 7 juni, 2012 den 08:14 #

    Hurra for Sverige!

    Du er så sporty og sunn – LOVE IT!

    Fin torsdag. I dag skal jeg overraske mannen med bagel lunsj på jobb. Han jobber så mye for tiden, så han trenger en time out 🙂

    klem

Kommentera

