Då var det helg…igen :-)

8 Jun

Och vilket underbart väder vi har haft idag med. Solen har varit uppe på himlen hela dagen och även om det vara är 17-18 grader så känns det varmare för solen skiner 🙂

Som vanligt har jag cyklat, men efter jobbet fick jag cykla till mina fina guldklimpar, Evelina och Tindra. När jag kom hem fick jag vänta ett litet tag för de var på tur med farmor och farfar. Men när de såg mig kom de båda springande mot mig och kastade sig om halsen på mig. Vilka underbara tjejer. Älskar att umgås med de och idag får jag vara med se helt till imorgon runt lunch, för mamma och pappa är iväg på bröllop.

Vi har ätit middag, kollat fotboll, målat naglarna och ätit glass. Och nu ligger tjejerna i sina sängar uppe och jag sitter nere och kollar tv.

20120608-205319.jpg
När vi kollade fotboll: Polen-Grekland och det blev 1-1.

20120608-205550.jpg
Här har vi målat naglarna som vi alltid gör på tjejkvällar 🙂

20120608-205640.jpg
Och här ligger tjejerna i sina sängar. Idag ville de sova tillsammans.

Nu är det dags att slappna av lite innan sängen kallar!

Hoppas ni har haft em alldeles underbar fredag och att kvällen har varit toppen!
Och tack till alla som kikar förbi här hos mig. Lägg gärna igen ett litet spår också 🙂

Ett svar to “Då var det helg…igen :-)”

  1. Fabelaktig 8 juni, 2012 den 21:10 #

    Åh så herlig!
    Ett innlegg til å bli glad av…

    fin kveld videre!
    klem

Kommentera

