Lugnet är skönt

9 Jun

Vaknade av några små fötter som låg på min mage. Mina underbara guldklimpar sov tillsammans med mig. Jag visste inte att sånna små människor kunde ta så mycket plats asså…jag funderade på om jag faktiskt skulle lägga mig på golvet 😉

Men det var så trevligt, de vaknade ju självklart innan mig och så låg vi och myste i sängen och pratade om allt möjligt. Så himla roligt och de är så smarta och fina.

20120609-214707.jpg

Blev en senare frukost, sen lite lek, sen lite lunch och sen kom farmor och farfar och hämtade tjejerna. Då var det dags för mig att cykla hem. Har haft det helt toppen med tjejerna!!

Väl hemma tog jag en dusch (rätt svettig efter 1,5 mil på cykeln), sen var det en hårinpackning i håret, och sen lägga sig på soffan och slappa och kolla tv-serier. Har blivit helt fast vid The Mentalist 🙂

Klockan är snart 22 och jag har det så lugnt och skönt hemma.

Hur har ni haft det hittills i helgen?!

Kramar

2 svar to “Lugnet är skönt”

  1. Fabelaktig 10 juni, 2012 den 11:34 #

    Så herlige jenter, så søte og rosa 🙂

    Det høres deilig ut med hårkur og egentid.

    Jeg har holdt to matkurs i helgen og i dag er jeg alene hjemme… deilig!

    Fin søndag til deg!
    Her skal dagen bare nytes med pledd og blogging.

    Fine tanker til deg *smile*

    • Lena 10 juni, 2012 den 20:41 #

      Ännu ett stort tack finaste du! Det var två stolta och ivriga tjejer som slogs om vem som skulle berätta hur roligt ni haft det 🙂

      Kram

Kommentera

