Go Poland

12 Jun

Ja,jag sitter och kollar fotboll: Polen-Ryssland. Och jag är fullständigt med!!! Jag som aldrig kollar fotboll. Men i och med att jag är halvt polsk måste jag nästan heja på Polen. Och det är jättespännande. Jag ropar och skriker och grannarna måste ju snart undra vad det är som pågår. Men jag lever mig helt in i matchen!Polackerna är rätt grymma idag…kan även jag som inte kan fotboll se 🙂 Hoppas hoppas hoppas de vinner. Nu när första halvan är spelat leder Ryssland 1-0, men jag hoppas det vänder för de är grymma idag!!

Efter jobbet idag träffade jag Fina Lena och vi gick på DevilSushi. Vilken grymt god sushi! Bästa i Stockholm hittills. Bra priser, snyggt upplagt, smakar himmelskt gott och de som serverar är trevliga och kunniga!

20120612-214258.jpg

20120612-214306.jpg

20120612-214311.jpg

Jag ger stället 10 av 10 poäng! Det kommer bli många besök dit 🙂

Nu tänkte jag kolla vidare här och hejja på Polen 🙂

Kramar och tack för att ni tittar förbi och lämnar kommentarer

2 svar to “Go Poland”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 13 juni, 2012 den 11:00 #

    Hei søte vennen 🙂

    Så moro at du følger med på fotball 🙂 Her er mannen så glad i fotball så den kampen sto på her i går og 🙂 Og så utrolig moro da Polen utlignet til 1-1 🙂 Det ble som en seier til Polen det 🙂

    Så herlige matbilder 🙂 Jeg har aldri turt å prøve sushi, men kanskje jeg må prøve det en dag 🙂 Er jo så mange som elsker det 🙂

    Ha en herlig junidag, og kos deg videre med fotball, vennen 🙂
    Klem og kos Lisa:)

  2. Lena 13 juni, 2012 den 19:31 #

    Tack för igår vännen! Hoppas du mår bättre idag.
    Stor kram

Kommentera

