Det blev lika…

13 Jun

…på matchen igår vilket betyder att Polen får poäng och kan kämpa vidare. Ingen aning vad som kom över mig igår under matchen för jag brukar ju ALDRIG kolla fotboll. Men igår var jag helt med och hejade som en galen 🙂 Men det var en kul och spännande match!!

Fortfarande lite förkyld imorse åkte jag t-banan till jobbet (andra dagen nu). Men jag hoppas på att ta cykeln i lugn och ro imorn!

Ikväll blir det fem-kamp på Gröna Lund med jobbet. Det har regnat en del, så om det regnar efter jobbet hoppar jag av för att inte bli mer förkyld. Vill ju inte blir riktigt sjuk till helgen liksom!

Var har ni för roliga planer idag då?

Kramar

Ett svar to “Det blev lika…”

  1. Fabelaktig 14 juni, 2012 den 14:43 #

    God bedring søte deg

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

Kommentera

