Fredag igen och jag älskar det

15 Jun

Då var det fredag och imorse kände jag att det var dags att börja cykla igen (har haft uppehåll sen i måndags för jag har varit förkyld och haft ont i halsen och då var det lite för ansträngande att cykla 2 mil varje dag). Tog det lugnt och försiktigt och solen sken och det var underbart 🙂

Dagens naglar ser så här ut:

20120615-220416.jpg

20120615-220421.jpg

20120615-220426.jpg

Länge sen jag målade naglarna nu, men det är helg och måste firas.

Efter en skön dag på jobbet med alldeles lagom med saker att göra, cyklade jag hem och la mig på soffan. Kollade sista episoden av ”Nikita”, och sen somnade jag i lite över 1 timme. Så himla skönt och behövligt!

Nu är det Sverige-England och England leder med 1-0 efter första halvlek….Nej, nu blev det precis 1-1 faktiskt 🙂 Go Sweden!!!

Jag fortsätter kolla fotbollen på TV från soffan, så önskar jag er alla en trevlig match som tittar eller helt enkelt en härlig fredagskväll!

2 svar to “Fredag igen och jag älskar det”

  1. Myke minutter 15 juni, 2012 den 22:23 #

    Så flink du er som sykler! Fortsatt finfin fredagskveld 🙂 Klemmer

  2. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 15 juni, 2012 den 22:37 #

    Hei søte vennen 🙂

    Du er bare så flink som sykler så langt 🙂 God at formen er stigende også, ikke noe godt å sykle 2 mil da man er forkjølet 🙂
    Herlige røde negler hos deg 🙂 Det pynter opp så mye med litt neglelakk 🙂

    Jeg så også på fotballkampen, og så synd at England vant..Jeg heiet på Sverige 🙂

    Godt å sove en time sånn, da får man mer energi på kvelden og kan nyte fredagen enda litt lengre 🙂

    Ha en herlige kveld og ei god helg, vennen 🙂
    Klemmer og koser til deg 🙂

Kommentera

