En regnig lördag

16 Jun

Vaknade imorse och det var molnigt och blåsigt…typisk…när man är ledig så blir det dåligt väder. Men jag behövde inte oroa mig för jag skulle träffa bästa Jossan, Måddan och Loffsan 🙂 Åkte in till Söder, köpte ett par snygga skor på Belle Shoes på Götgatan ohc åkte vidare till Hornstull.

Blir så himla glad när jag ser dessa ballerinas. Min kompis Yazz har en kompis som heter Anki (jag känner hon också nu), hon hade köpt de och lagt upp en bild på facebook och på sin blogg, och då jag såg de blev jag helt kär. HOn berätta vart hon hade köpt de, så nu när jag var i krokarna sprang jag in på Belle Shoes och de hade ett par kvar i min storlek. Endast 199 kr…ett kap tycker jag 🙂

Sen bar det iväg till Café Vurma i Hornstull. Ett jättepopulärt café med massor med folk. Brukar alltid vara fullt där. Idag fick man sitta inomhus och inte ute. De har jättegod mat till ganska OK priser faktiskt. Och där blev vi sittande och prata och äta i några timmar. Nu när jag inte jobbar med tjejerna ser jag de ju inte varje dag mer, då är det extra mysigt när vi ses tycker jag. Måddan som precis har varit i New York sa hon hade massor med bra tips till mig när jag åker med syrran i slutet på augusti. Endast 9 veckor kvar ju 🙂 Hehe

Nu har jag kommit hem och har suttit och fotat lite olika saker hemma, mest mina fina blommor som jag köpte i veckan. Gör et eget inlägg med mina bilder…det är kul att fota och man måste passa på när man har tid att utveckla fotointresset. Tänkte ju kanske försöka köpa ett nytt objektiv i New York för det är ju lite billigare där än här hemma. Men vi får se!

Önskar er alla en underbar lördag, vad har ni för spännande planer?!?!

Kommentera

