Lite smått och gott

16 Jun

Jag försöker ju att utveckla mina fotokunnskaper, och då måste man ju öva och öva och öva sig. Började med att fota mina nya skor som ni såg i förra inlägget, och nu kommer bilderna av mina underbara blommor och lite annat från mitt fina kök.

Är så himla nöjd med med mitt kök nu. Tycker det är så harmoniskt och fint. Vitt och turkost med vita och rosa detaljer. Ett riktigt tjejkök kanske, men det är ju en tjej som bor här nu 🙂 Har ju även bestämt mig för att jag ska börja spara på Ib Laursen Mynthe-serien i rosa, så det blir ju jättefint i mitt kök då. Riktigt somrigt och ljust året om…me like 🙂

Trevlig helg och tack för att ni tittar in och lämnar kommentarer. Blir så himla glad för var och en!

 

2 svar to “Lite smått och gott”

  1. Anna 4 juli, 2012 den 16:14 #

    Vilken härlig färg på väggarna!

    // Anna

    • martasvardag 4 juli, 2012 den 18:36 #

      Tack så mycket 🙂 Jag är jättenöjd…alltid sommar i mitt kök 🙂
      Kram

Kommentera

