Nej och nej

16 Jun

Det gick inget bra för Polen idag tyvärr. Första 25 minuterna var Polen helt grymma, men sen verkar det som om de gav upp. Så Tjeckien vann med 1-0 över Polen ikväll. Och det betyder att Polen är ute av EM-matchen.

Blev lite arg och ledsen, vore ju kul att kolla vidare. Men men, jag har nog aldrig sett så mycket på fotboll nångång i mitt liv jag sen EM började. Helt förvånad, men det får verkligen räcka nu, behöver inte överdriva direkt 🙂

Nu är det dags att sova, klockan är snart 1 på natten och jag tänkte jag skulle träna skivstång imorgon bitti. Måste ju börja igen efter att jag har varit förkyld. Fortfarande lite hostig och snuvig, så jag får ta det lite lugnt med vikterna imorn, men lite träning kan jag ju få 🙂

Gonatt på er

Kommentera

