En regnig söndag

17 Jun

Jaha, då ligger man i sängen och lyssnar på regner som rasar ner från himlen. Blir nog en rätt så tråkig dag inomhus. Tänk att det ska vara så dåligt väder på helgen när man är ledig?!?!

Hade ju tänkt att cykla till Kungsholmen för att träna skivstång, men jag håller mig inne idag ja. Kanske kan googla runt på lite regnkläder och gummistövlar för det verkar som man kommer att behöva det denna sommaren. Den har ju inte direkt börjat så bra liksom 😦

Igår kväll innan matchen städade jag ju i min ”stora” sminklåda och gjorde i ordning och såg igenom vad jag har för smink. Jag behöver verkligen inte köpa mer smink nu nej. Jag har så det räcker i många många år framöver 😉 Så vad ska jag städa/hitta på idag då? Blir nog en film/serie dag kan jag tänka mig.

Hur är vädret där ni är? Vad har ni för planer för sista dagen innan en ny vecka börjar?!

Hörs senare!

2 svar to “En regnig söndag”

  1. Myke minutter 17 juni, 2012 den 12:26 #

    Her er vi så heldig at solen titter frem 🙂 Ellers er det ordning & reda hos oss i helgen, siden tiden ikke strekker til i uken. Ha en super søndag! Klemmer

  2. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 17 juni, 2012 den 12:42 #

    Hei søte vennen 🙂

    Her er det både regn og sol i dag, så ikke helt det store sommerværet. Men får håpe det kommer snart 🙂

    Sminke ja, da man begynner å rydde i den får man som regel en liten a-ha opplevelse 😉 Har som regel nok til noen år 😉 Men så ser man noe nytt og spennende i butikken..også har man plutselig litt mer 😉

    Vi koste oss veldig i hele går på min søsters bursdag på Konnerud 🙂 Så koselig å samels sånn alle sammen og bare skarvel og leke 🙂

    Ha en fin søndag, vennen, og kos deg inne mens regnet bøtter ned 🙂
    Klem og kos Lisa:)

Kommentera

