Akuten

18 Jun

Jaha, då sitter jag på Cityakuten och väntar på min tur. Igår kväll hade jag sådan otur att jag skar upp mitt finger på en burk med kidney bönor när jag gjorde min chili con carne 😦 Blodet rann i 2 timmar oavbrutet. Men jag är envis och sa Street helt säkert är ingen fara och tog på plåster sen och tejpade fingret ihop med fingret bredvid och somnade vid 1 inatt. Den vakna jag innan 5 imorse för det gjorde så ont. Och när jag skulle byta plåster börja blodet att rinna igen. Kan säga att det inte var lätt att cykla imorse till jobbet…växla med 2 fingrar och så. Så nu får vi se om jag måste sy eller inte. Skitont är det och fingret har svullnat upp och så.

Skriver mer sen när jag vet vad som händer.

Ett svar to “Akuten”

  1. Fabelaktig 18 juni, 2012 den 16:36 #

    Herlighet! Uff og uff!
    Det der har jeg gjort også, jeg måtte stripse og sy 😦

    God bedring søte.
    Varmeklemmer

Kommentera

