Jag lever :)

18 Jun

Lever jag: JA. Har ont: JA. 400 kronor fattigare: JA. Och det ända de gjorde var att plåstra om mig. Ett vanligt plåster till 400 kronor. Det är det värsta. De sa det var för sent att sy, därför bara ett litet plåster. Det gör ont och jag kan ej böja fingret, men men…jag lever 🙂 Lite svårare att ckla när inte mitten fingret funkar, men men…jag kommer mig ju till och från jobbet. Får hoppas det läker snabbt nu så jag kan träna skivstång snart. Svårt när ett finger inte fungerar 😦 Jaja, min otur bara fortsätter den 😉

Nu ska jag se hur jag får till att tvätta håret när ett finger inte funkar.

Jag hoppas ni har haft en underbar start på veckan. Har ni några roliga planer för veckan kanske?!?!

Kramar

Ett svar to “Jag lever :)”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 18 juni, 2012 den 22:32 #

    Hei vennen 🙂

    Huff, kjære deg, dette høres ikke noe godt ut. Så ekkelt da det blør så lenge, godt du kom deg til legen til slutt. Selv om de kun satte på et plaster 😉

    Og kan tenke meg at det ikke er veldig lett å sykle med den fingen din nå. Du får ha masse god bedring, håper den blir mindre vond snart og at du klarer å bøye den igjen om ikke altfor lenge.

    Tusen takk for så kjempekoselig hilsen inne hos meg , alltid så koselig å høre fra deg 🙂

    Gid bedring, og klem og kos til deg 🙂

Kommentera

