Solen skiner och det är sommar idag

21 Jun

Och jag har cyklat till jobbet i kort kjol och linne idag…och det vatr varmt och inte kallt 🙂

Så underbart att börja dagen så asså. Man vaknar direkt när solen skiner, hoppar upp, tar en snabbdusch, slänger i sig fruksoten och slänger sig på cykeln och cyklar iväg. Så underbart. Jag hoppas hela sommaren kommer att vara så!! 🙂

Fram till lunch idag hade jag så mycket att göra så tiden bara sprang iväg, men efter lunch tror jag alla nordmän tog helg för det bara dog helt. Så man har hunnit läsa tidningen, varit på systemet och handlat rosé tills imorn och skrattat en del med kollegorna 🙂

Efter jobbet cyklade jag hem. På vägen åkte jag inom Ida och vi tog en kopp te och några mackor innan vi begav oss på en promenad (jag med cykeln bredvid mig). Underbart väder og vi pratade om allt möjligt…som vanligt 🙂 Och jag fick även plockat med mig lite sommarblommor hem.

Så himla trevligt med sommarblommor som man harplockat själv tycker jag.

Nu tänkte jag vila lite på soffan, sen packa lite inför imorgon kväll för jag ska fira midsommarafton med Lena, David, Evelina, Tindra och Davids föräldrar. Eller jag kommer dit på kvällen i och med att jag ska joba imorgon. Hoppas sommaren fortsätter imorn bara 🙂

Vad har ni för planer inför midsommarhelgen?

 

Kommentera

