Glad midsommar :)

22 Jun

Idag är det midsommarafton. Och detta firas lika mycket som Norges 17 maj. Man kan nästan säga att detta är svenskarnas nationaldag 🙂

Och jag måste jobba idag. Det är ju bara en kort dag (9-16), men ändå…det var jobbigt att kliva upp och veta att alla är lediga och så måste jag jobba. Eller vi är 4 stycken här som jobbar för båda Norge och Danmark har ju vanliga dagar, men det blir nog lite att göra ändå kan jag tänka mig. Därför börjar jag dagen med att blogga 🙂

Vädret är ju rätt bra idag också, sol och 16 grader när jag gick hemmifrån. Tyvärr så blev det ingen klänning för mig för det är så sjukt kallt på kontoret och efter jobbet när jag åker till Dalarö för att fira med Lena, David, Tindra och Evelina så kommer det bli molningt sägs det och det blir ju alltid kallare på kvällen. Så tjockkoftan är med. Men jag har en blommig t-shirt på mig iallafall 🙂

Vad ska ni göra idag mina underbara läsare? Vart ska ni fira midsommar? Blir det en riktigt traditionell midsommar?

Nu tänkta jag göra lite nytta…det betyder jobba lite….så hör jag av mig lite senare igen 🙂

Ha en underbar midsommar! 🙂

Kommentera

