Tisdag och sol på kvällen :)

26 Jun

Ja, då var det tisdag redan och dagarna bara susar förbi.

Idag har det verkligen varit allt möjligt med väder: spöregn, molningt och uppehåll, och strålande underbar sol på kvällen. När man sitter inomhus och jobbar hela dagarna, då gör det inget om det regnar utomhus, men före och efter jobbet är det skönt om det är soligt och varmt, då kan man ju iallafall hitta på något kul! Idag blev det lite shopping (fönstershopping) med Ida efter jobbet. Eller det blev väl mer fika med lite shopping 🙂 Men det är trevligt med lite sånna spontana träff tycker jag. Och så underbart att sitta utomhus och fika. Och sen cykla hem nr solen står lägre ner på himlen, så underbart 🙂

Förresten….jag bestämte mig för de mörk olivgröna Hunter stövlarna igår, men tyvärr så kommer de inte på posten för 12-15 juli….så nu får regnet hålla sig och vänta lite 😉

Har förresten börjat längta till studieresan med jobbet till helgen. Vi ska nämligen till Tallinn.

Har aldirg varit där, men har hört att det ska vara jättefint. Får hoppas vädret är bättre där då så det inte regnar när vi har sightseeing runt i stan 🙂 Kul också att denna resan komme såpass nära inpå att jag precis har börjat jobba, får man lära känna sina nya kollegor mycket bättre också 🙂 Nästan så jag vill börja packa redan nu så resan börjar tidigare 😉

Händer det något roligt i veckan då mina kära läsare?!?! 🙂

3 svar to “Tisdag och sol på kvällen :)”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 26 juni, 2012 den 20:43 #

    Hei søte vennen 🙂

    Så spennende med mørk olivengrønne støvler – gleder meg til å se de 🙂 Og da må jo regnet bare holde seg unna fram til da,høres helt greit ut 🙂 I dag har vi faktisk hatt sommer og sol her, så håper det varer 🙂

    Så spennende med tur til Tallinn 🙂 Skjønner veldig godt at du gleder deg 🙂 Søsteren min har vært der, og hun elsket den byen 🙂 Og så fint å reise på en sånn tur og bli bedre kjent med kollegaene dine 🙂 Håper dere får masse sol og bare kan kose dere 🙂

    Ha en fin kveld videre, vennen, og kos deg masse :9
    klem og kos Lisa 🙂

  2. Queen of Kammebornia 27 juni, 2012 den 00:02 #

    Tallinn är en fin gammal stad!

    • martasvardag 28 juni, 2012 den 11:19 #

      Åhhh va trevligt. Jag har också hört bara bra om staden, så jag är säker på att det blir en toppen resa 🙂
      Trevligt att du tittar in 🙂

Kommentera

