En underbar onsdag

27 Jun

Åhhh vilken onsdag det har varit. Solen sken som aldrig förut imorse och det var underbart att cykla 🙂
Hade jättemycket att göra på jobbet, flera som tackade ja till mina offerter och det var underbart. På lunchen träffade jag Will och Alice från Australien och vi åt en god lunch. Resten av dagen försvann snabbt med fortfarande massa att göra. Och vi hade avslutningasfika för Hanna som går i mammaledighet på fredag.

Efter jobbet blev det skivstång på Friskis på Sveavägen och fet var hårt, men ack va skönt! Och sen cyklade jag allt jag kunde hem….helt slut. När jag kom hem. Fast slut på ett skönt sätt 🙂

Nu ligger jag i soffan och kollar på The Firm. Har blivit helt fast och jag tror det är därför jag sover så dåligt på nätterna nu…ligger bara och tänker på vad som händer vidare 🙂 Känner att kroppen är sliten nu, så jag hoppas jag klarar sova hela natten idag!!

Jag hoppas jag kan göra ett bättre inlägg imorgon för då kommer jag bara packa inför Tallinn-resan och ha lite mer tid/ork att göra ett snyggt inlägg 🙂

Ha en fortsatt toppen kväll och tack för att ni kikar in och tack för att ni gillar mina inlägg och kommenterar så härligt 🙂

2 svar to “En underbar onsdag”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 27 juni, 2012 den 21:49 #

    Hei søte deg 🙂

    For en herlig dag du har hatt! 🙂 Og så kjempesporty du er 🙂 Du må jo være i veldig god form – så bra 🙂

    Og så mye bedre det en å finne sofaen og bare nyte kvelden da man har trent før på dagen 🙂

    Kos deg med The Firm, og håper du får en god natts søvn, vennen 🙂 Blir moro å pakke til tur i morgen 🙂

    Klemmer og koser til deg 🙂

    • Lena 28 juni, 2012 den 12:22 #

      Hej vännen,
      Är på jakt efter en bra serie så The Firm kanske vore något för mig? Eller har du andra förslag? Jag är inne på Sex in the city för typ 6:e gången ;P
      Hoppas ni får en riktigt fin resa vännen.

      Stor kram

Kommentera

