Tiden går så himla fort

28 Jun

Det är redan torsdag kväll och jag ska sova nu för imorn ska jag tidigt upp och packa det sista inför Tallinn-resan med jobbet.

Dagen idag har gått så himla fort. Har hunnit med massa viktiga saker på jobbet, solen har varit framme idag og det har varit varmt och skönt….sommar helt enkelt.

Och imorn bär det av till Tallinn. Har så himla svårt att packa jag…egentligen skulle jag vilja ha med mig hela garderoben så man är förberädd på ALLT 🙂 Får se om jag har packat bra denna gången. Har med mig 3 kvällsoutfits, även om vi bara har 2 kvällar där…man vet ju aldrig vad man känner för att ha på sig så bra att ta med sig back-up kläder. Totalt 3 par skor (och det kan jag säga är himla bra av mig för i vanliga fall skulle jag ha kunnat ta med mig typ 5-6 par skor på en helg) 🙂 Endast 2 väskor (en för dagen och en för kvällen), och även regnjackan fick plats ifall det börjar regna 🙂 Lägger upp lite bilder imorn bitti om jag inte försover mig, och även en bild av morgondagens reseoutfit 🙂

Nu tänkte jag önska er alla en fantastisk trevlig helg. Har vi internet på hotellet så skriver jag några inlägg kan jag tänka mig med lite bilder av den fantastiska staden (har hört att den är jätefin).

Kram kram

2 svar to “Tiden går så himla fort”

  1. Fabelaktig 29 juni, 2012 den 08:48 #

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg vet du, søteste.

    Jeg har hatt så mye og gjøre at tiden ikke strekker til…

    Men nå er jeg her 🙂 Nydelig bilde!
    God tur til tallin!

    Happy weekend
    -Maia

  2. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 29 juni, 2012 den 17:00 #

    Hei fine vennen 🙂

    Så flink du er til å pakke 🙂 Det er ikke å lett å pakke til en slik tur, for det er som du sier, man vil være forbedredt på det meste 🙂

    Håper du har en kjempefin tur i Tallinn, vennen 🙂 Kos deg masse 🙂

    Klemmer og koser til deg 🙂

Kommentera

