Nu är det länge sen…

4 Jul

…jag skrev något här. Men jag har varit bortrest i helgen som ni vet, sen i måndags var jag på en dejt som varade rätt länge, och igår var jag bara helt slut efter dagen så då somnade jag vi 1930 direkt efter maten och vakna efter några timmar.

Jag hör av mig nu så ni vet att jag lever 😉 Men det blir inte så långt inlägg för jag är på jobbet och måste jobba. Sen tänkte jag ju faktiskt skriva och berätta hur Tallinn var og uppdatera med lite bilder och så. Kan säga att vi hade en jättefin tur i helgen och jag lärde känna mina kollegor bättre och så och upplevde massa. Men ni får veta mer senare ikväll!!

Önskar er en toppen onsdag full med sol och värme. Här i Stockholm skiner solen och det är varmt och skönt….det är helt enkelt sommar nu 🙂

Kram

Ett svar to “Nu är det länge sen…”

  1. Fabelaktig 4 juli, 2012 den 09:10 #

    Det er lov med bloggfri når man har vært bortreist 🙂

    Så koselig med date *blunke*

    Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

    stor klem

Kommentera

